لیگهای محبوب

سایر لیگها

لوئیس روبیالس شواهدی از جنی هرموسو ارائه می دهد که ظاهراً بوسه جام جهانی 2023 را نادرست معرفی کرده است (ویدئو)

رئیس فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF)، لوئیس روبیالس، یک کلیپ ویدئویی را به فیفا ارسال کرده است که نشان می دهد جنی هرموسو، بازیکن زن ظاهراً بوسه بین این دو را در جام جهانی 2023 نادرست معرفی کرده است. این اتفاق یک نقطه عطف مهم در نظر گرفته می شود. در مورد ادعای بوسه اجباری، محکومیت جهانی را به دنبال داشت.
Frank Merino
توسط: Frank Merino

طبق گزارش ال اسپانیول، روبیالس در حال حاضر در تلاش است تا در تحقیقات فیفا از خود دفاع کند. او یک کلیپ ویدیویی را به هیئت حاکمه فوتبال جهانی ارائه کرده است که نشان می دهد هرموسو بلافاصله پس از فینال جام جهانی 2023 درباره بوسه بین آنها و هم تیمی هایشان در تیم ملی زنان اسپانیا شوخی می کند.

چرا جنی هرموسو حقیقت را در مورد بوسه پنهان می کند؟

این ویدیو هرموسو را در حال خنده در حالی که به یک میم طنز روی تلفن همراه خود نگاه می کند که بوسه بین او و روبیالس را نشان می دهد و همچنین تصویری از هموطن و دروازه بان افسانه ای ایکر کاسیاس در حال بوسیدن سارا کاربونرو، یک گزارشگر تلویزیون اسپانیایی را نشان می دهد. کاربونرو که کاپیتان سابق رئال مادرید پس از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 با او ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید :

هرموسو را هم می توان دید که با شور و شوق ماجرا را برای هم تیمی هایش در تیم ملی زنان اسپانیا توضیح می دهد. هرموسو در حالی که به تقلید از اعمال رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می پردازد، می گوید: "وای خدا، ندیدی؟" با اشتیاق جلو آمد و مرا اینگونه در آغوش گرفت.

بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا نیز پس از شنیدن روایت هرموسو در اتوبوس در حال شعار "ببوس، ببوس، ببوس" هستند.

کاربر توییتر آلویس پرز یک سری سوالات مشکوک را در مورد هرموسو مطرح کرد: "چرا او به هم تیمی هایش افتخار کرد و به شوخی با میم بوسه اش با روبیالس ژست گرفت؟ چرا همه هم تیمی هایش اکنون در شوک هستند و بر سر "بوسه" او فریاد می زنند. اتوبوس بعد از دیدن عکس؟

چرا او بوسه روبیالس را در اتوبوس به شوخی تبدیل کرد و وقتی روبیالس گفت "نه، خجالت می کشم" خندید؟ من نمی خواهم او "راستش را بگوید" زیرا اکنون همه اسپانیا این را می دانند. من او را در زندان می خواهم."

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، فیفا به طور موقت روبیالس را به مدت 90 روز به دلیل بوسیدن هرموسو بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا در جریان مراسم اهدای جوایز پس از فینال جام جهانی 2023 در استرالیا در اوایل ماه جاری میلادی، محروم کرد. با این حال رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا استعفا نداده است. در عوض، او خود را قربانی «فمینیسم گمراه» اعلام کرد.

هرموسو بارها رضایت خود را برای بوسه با روبیالس رد کرده است. در نمایش همبستگی، بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا به طور جمعی نامه ای را امضا کردند که از بازگشت به بازی برای تیم ملی تا زمان استعفا یا اخراج روبیالس خودداری می کنند.

لوئیس روبیالس در نسخه جایگزین دروغ نگفت

تصاویر جدید با روایت لوئیس روبیالس از بوسه مشترک با جنی هرموسو پس از فینال جام جهانی زنان در تضاد است و فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF) را در موقعیتی ناخوشایند قرار داد.

پس از پیروزی 1-0 اسپانیا مقابل انگلیس در سیدنی ، روبیالس در حالی دیده شد که بازیکنان پیروز را در آغوش گرفته و بوسه ای بر لبان هرموسو مهاجم بارسلونا می نشاند. این اقدام به انتقادات گسترده ای منجر شده و خواستار استعفای وی از سمت های کلیدی از جمله نایب رئیس یوفا شده است.

روبیالس مدعی است که این بوسه توافقی بوده است و برای حمایت از ادعای خود عکس ها و بیانیه ای 800 کلمه ای از RFEF ارائه کرده است. ظاهراً این مواد نشان دادند که هرموسو با بلند کردن Rubiales از زمین، تعامل را آغاز کرد.

با این حال، به نظر می رسد ویدئویی که از سکوها گرفته شده، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد، روبیالس را در حال پریدن به آغوش هرموسو نشان می دهد که با روایت RFEF در تضاد است. RFEF تاکید کرده بود که "پایان آقای رئیس ظاهراً در نتیجه اقدام بازیکن از زمین بلند شده است. شواهد قطعی است. آقای رئیس جمهور دروغ نگفته است."

هرموسو در بیانیه خود تاکید کرد که "هرگز به بوسه ای که او به من داد رضایت نداد."

تمامی 23 عضو تیم قهرمانی اسپانیا در جام جهانی متعهد شده اند تا زمانی که روبیالس از سمت خود کناره گیری کند، نماینده تیم ملی نخواهند بود و 11 نفر از کادر مربیگری خورخه ویلدا استعفا دادند.

پس از یک جلسه گسترده دیگر، اتحادیه فوتبال اسپانیا استعفای روبیالس را توصیه کرد. فیفا او را از تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم کرده است تا تحقیقات کامل درباره این حادثه انجام شود.

توصیه می شود

روبیالس و RFEF در نامه ای به یوفا خواستار محرومیت تیم های اسپانیایی از مسابقات اروپایی به دلیل مداخله ادعایی دولت در امور ورزشی شدند، اما این درخواست رد شد.

این حماسه مداوم و اغلب عجیب و غریب هیچ نشانه ای از پایان ندارد، زیرا مادر روبیالس اعلام کرده است تا زمانی که نام پسرش پاک شود، اعتصاب غذا خواهد کرد.

Click star to rate
5 (1 rating)
Frank Merino
Written by: Frank Merino
Frank Merino is a writer for Betimate.com, providing non-stop analysis and opinions on all things football. Since 2018, I have started writing football analysis articles on the internet and predicting and recommending prestigious football bets for users around the world.

Related Content

دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
تصمیم یک قاضی دادگاه ملی به دنبال یک تحقیق پیش از محاکمه در مورد یک بوسه ناخوانده، جرقه بحث قابل توجهی در مورد تبعیض جنسی در فوتبال زنان اسپانیایی را برانگیخت.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که لوئیس روبیالس، رئیس سابق فوتبال اسپانیا، ظاهراً "به زور" صورت لوسی برنز مدافع انگلیس را بوسید و صورت هم تیمی خود لورا کومبس را پس از فینال جام جهانی زنان لمس کرد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) پس از اتفاقی که در آن جنی هرموسو اسپانیایی بدون رضایت او بوسید، به مدت سه سال از حضور در فوتبال محروم شد.
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا، سرمربی پیشین قهرمان جام جهانی زنان اسپانیا، قرار است به عنوان بخشی از تحقیقات "Bissgate" در مورد لوئیس روبیالس تحت تحقیقات قرار گیرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برکناری دبیرکل آندرئو کمپس به عنوان بخشی از یک سری تغییرات گسترده‌تر در پی جنجال‌های مربوط به رسوایی بوسه لوئیس روبیالس و جنی هرموسو گرفته است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!