لیگهای محبوب

سایر لیگها

نخست وزیر اسپانیا: لوئیس روبیالس به خاطر بوسیدن جنی هرموسو به عنوان 'ناکافی' عذرخواهی کرد

نخست وزیر اسپانیا از اقدام لوئیس روبیالس در بوسیدن لب های جنی هرموسو به شدت انتقاد کرد و آن را "اقدامی نامناسب" خواند و تاکید کرد که عذرخواهی او برای پرداختن به این موضوع به اندازه کافی کوتاه است.
Frank Merino
توسط: Frank Merino

روبیالس که رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا است، پس از پیروزی 1-0 اسپانیا مقابل انگلیس در فینال جام جهانی زنان در روز یکشنبه، با مهاجم هرموسو بوسه زد.

روبیالس روز دوشنبه عذرخواهی کرد و اذعان کرد که رفتار او "کاملا نادرست" بوده است.

بیشتر بخوانید: لوئیس روبیالس، کارگردان فوتبال اسپانیا، پس از بوسه جنی هرموسو، ویدیوی "من عذرخواهی" را منتشر کرد.

نخست وزیر پدرو سانچز در بیان موضع خود در روز سه شنبه گفت: "رفتاری که ما شاهد آن بودیم فراتر از مرزهای قابل قبول بود. عذرخواهی روبیالس ناکافی است و به نظر من به اندازه کافی مناسب نیست. او باید اقدامات بیشتری را برای روشن کردن این حادثه انجام دهد که آشکار است. همه ما."

در حالی که بازیکنان تعهد تزلزل ناپذیری به پیروزی نشان دادند، رفتار روبیالس نشان می‌دهد که هنوز سفری گسترده برای دستیابی به برابری در پیش است.

یولاندا دیاز، معاون دوم نخست‌وزیر اسپانیا، خواستار استعفای روبیالس شد و تاکید کرد که "توضیحات آنها فاقد محتوا است." او همچنین اظهار داشت: "تیم اسپانیا جنبه های متعددی از برابری را به نمایش گذاشته است که فراتر از ورزش و فوتبال است. اقدامات آنها شکاف های موجود در جامعه ما را روشن کرده است و بر ضرورت ادامه تلاش برای برابری جنسیتی تاکید می کند."

در واکنش به این وضعیت، فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) یک مجمع عمومی فوق العاده فوری را برنامه ریزی کرده است.

هرموسو در پستی در اینستاگرام نارضایتی خود را از اقدامات روبیالس ابراز کرد، در حالی که بیانیه بعدی از طرف او از او دفاع کرد. در این بیانیه آمده است که اقدامات روبیالس غیرعمدی بوده و ناشی از تشدید احساسات در آن لحظه است.

روبیالس روز دوشنبه در بیانیه‌ای ویدیویی به این موضوع پرداخت و اذعان کرد: "این عمل عاری از نیت بد در یک لحظه هیجان‌انگیز بود. اگرچه ما آن را در گرمای لحظه طبیعی می‌دانستیم، واکنش‌های خارجی جنجال‌های قابل توجهی ایجاد کرده است."

وی ادامه داد: من این مسئولیت را بر عهده دارم که عذرخواهی کنم، از این وضعیت درس بگیرم و بدانم که نقش یک رئیس جمهور مستلزم احتیاط بیشتر است.

اقدامات روبیالس مورد انتقاد سایر اعضای دولت اسپانیا نیز قرار گرفته است. ایرنه مونترو، وزیر مساوات، آن را به عنوان "تظاهری از موارد تجاوز جنسی روزانه که توسط زنان تحمل می شود" طبقه بندی کرد، در حالی که میکل ایستا، وزیر ورزش، در بیانیه ای به رادیو عمومی اسپانیا، اقدام روبیالس را "غیرقابل قبول" محکوم کرد.

ویدئوهای بعدی آنلاین نشان داد که روبیالس در بخش VIP استادیوم در کنار جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و ملکه لتیزیا اسپانیا نشسته است، جایی که او با اشاره به کشاله ران خود، سوت پایان را جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: محبت ناخواسته: رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا روی لب های جنی هرموسو را می بوسد و باعث ناراحتی می شود

Click star to rate
3.5 (2 rating)
Frank Merino
Written by: Frank Merino
Frank Merino is a writer for Betimate.com, providing non-stop analysis and opinions on all things football. Since 2018, I have started writing football analysis articles on the internet and predicting and recommending prestigious football bets for users around the world.

Related Content

دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
تصمیم یک قاضی دادگاه ملی به دنبال یک تحقیق پیش از محاکمه در مورد یک بوسه ناخوانده، جرقه بحث قابل توجهی در مورد تبعیض جنسی در فوتبال زنان اسپانیایی را برانگیخت.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که لوئیس روبیالس، رئیس سابق فوتبال اسپانیا، ظاهراً "به زور" صورت لوسی برنز مدافع انگلیس را بوسید و صورت هم تیمی خود لورا کومبس را پس از فینال جام جهانی زنان لمس کرد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) پس از اتفاقی که در آن جنی هرموسو اسپانیایی بدون رضایت او بوسید، به مدت سه سال از حضور در فوتبال محروم شد.
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا، سرمربی پیشین قهرمان جام جهانی زنان اسپانیا، قرار است به عنوان بخشی از تحقیقات "Bissgate" در مورد لوئیس روبیالس تحت تحقیقات قرار گیرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برکناری دبیرکل آندرئو کمپس به عنوان بخشی از یک سری تغییرات گسترده‌تر در پی جنجال‌های مربوط به رسوایی بوسه لوئیس روبیالس و جنی هرموسو گرفته است.